Vem formar bilden av ditt företag?
Nöjda kunder är målet för alla företag. I alla fall för de som värderar att ha kunderna kvar. Men vem har egentligen makten över att göra dina kunder nöjda? Frågan är om allt verkligen ligger i dina egna händer, eller om det kanske är så ...
Minicase: High Chaparral
Om du vill få dina kunder att gilla din sajt kan du aldrig se den som helt färdig. Tvärtom så måste arbetet med sajten fortgå även efter lansering. Att projektmedlemmarna packar ihop och tackar för sig är ett stort hinder för att få nöjda ...
Microcase: Hvid Interior sajt
När grossisten vänder blicken hela vägen mot slutkund förändras också krav och förutsättningar. Grunda är grossisten som just nu genomgår en stor förvandling, och ett av många resultat av denna förvandling är det helt nya ...
Funkar din sajt?
Det är inte alltid lätt att veta om den egna sajten fungerar eller inte. Har man dessutom ingen eller dålig kontakt med sina användare är det nästintill omöjligt.
Klicka eller scrolla?
Idag använder sig många nya sajter av långa sidor där användaren scrollar fram innehållet. Tidigare ansågs det att allt innehåll skulle få plats ovanför viket*. Det medförde att man skapade korta sidor och djupa menystrukturer som krävde ...
Bra kundupplevelser skapas inte i isolerade projekt
För många företag är sajten ett av de viktigaste verktygen för att nå ut till kunderna. Men det avspeglas inte alltid i hur mycket tid och resurser som läggs på att planera och bygga sajten.