Skip to content
ipm-ulricehamn_blogg

IPM BLOGG

Elin Ternander 10 juni, 2016

Vem formar bilden av ditt företag?

Nöjda kunder är målet för alla företag. I alla fall för de som värderar att ha kunderna kvar. Men vem har egentligen makten över att göra dina kunder nöjda? Frågan är om allt verkligen ligger i dina egna händer, eller om det kanske är så ...
Läs mer
Jesper Fritzson 8 juni, 2016

Minicase: High Chaparral

Om du vill få dina kunder att gilla din sajt kan du aldrig se den som helt färdig. Tvärtom så måste arbetet med sajten fortgå även efter lansering. Att projektmedlemmarna packar ihop och tackar för sig är ett stort hinder för att få nöjda ...
Läs mer
Catharina Nord 24 maj, 2016

Microcase: Hvid Interior sajt

När grossisten vänder blicken hela vägen mot slutkund förändras också krav och förutsättningar. Grunda är grossisten som just nu genomgår en stor förvandling, och ett av många resultat av denna förvandling är det helt nya ...
Läs mer
Sonja Larsson 15 mars, 2016

Funkar din sajt?

Det är inte alltid lätt att veta om den egna sajten fungerar eller inte. Har man dessutom ingen eller dålig kontakt med sina användare är det nästintill omöjligt.
Läs mer
Sonja Larsson 4 mars, 2016

Klicka eller scrolla?

Idag använder sig många nya sajter av långa sidor där användaren scrollar fram innehållet. Tidigare ansågs det att allt innehåll skulle få plats ovanför viket*. Det medförde att man skapade korta sidor och djupa menystrukturer som krävde ...
Läs mer
Sonja Larsson 4 mars, 2016

Bra kundupplevelser skapas inte i isolerade projekt

För många företag är sajten ett av de viktigaste verktygen för att nå ut till kunderna. Men det avspeglas inte alltid i hur mycket tid och resurser som läggs på att planera och bygga sajten.
Läs mer